Shopping Cart

Geen producten in de winkelwagen.

HOE LANG IS EEN CADEAUBON GELDIG?

De cadeaubonnen hebben geen vervaldag. Eenmaal aangekocht, kan je deze steeds gebruiken in de winkel en/of online.

WAAR IS MIJN BESTELLING?

Je ontvangt een tracking link via mail nadat de bezorger jouw pakket heeft ontvangen. Via deze link kan je jouw pakketje van thuis uit opvolgen.

KAN IK EEN ARTIKEL/MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

Je kan artikelen binnen 14 dagen na levering retourneren. Er zijn drie opties:

– Gratis retourneren in de winkel
– Gratis retourneren via postpunt indien je een terugbetaling wenst in een cadeaubon van Roosfleurig. Maak hier jouw retourlabel.
– Retourkost van € 6,50 via postpunt indien je een terugbetaling wenst. Maak hier jouw retourlabel.

Onze retourvoorwaarden vind je hier.

HET ARTIKEL DAT IK WIL IS NIET LANGER BESCHIKBAAR, ZAL HET OPNIEUW WORDEN GEVULD?

Ben je helemaal weg van een item, maar kon je het net niet bemachtigen? Stuur ons een bericht via het contactformulier of stuur een e-mail sturen naar info@roosfleurig.be. Als het artikel erg snel uitverkocht is, of als we genoeg aanvragen krijgen, zullen we overwegen het artikel opnieuw in voorraad te nemen.

WAT ZIJN DE LEVERINGS- EN RETOURKOSTEN?

Kijk op onze “Verzending en Retournering” pagina voor meer info.

HOE KAN IK BETALEN VOOR MIJN AANKOPEN?

Kijk op onze pagina “Betaalmethoden” voor meer info.

IK HEB NIET ALLE OF FOUTE ARTIKELEN VAN MIJN BESTELLING ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?

Het spijt ons te horen dat er iets mis is gegaan tijdens het maken van jouw bestelling. Neem contact met ons op via het contactformulier of door een e-mail te sturen naar info@roosfleurig.be en dan nemen wij snel contact op.

WORDEN DE ARTIKELEN IN HET WINKELMANDJE AUTOMATISCH GERESERVEERD?

De artikelen in uw mandje worden NIET automatisch gereserveerd. Pas na betaling ben je er zeker van dat de items van jou zijn.

IK WIL OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN AANBIEDINGEN, EVENEMENTEN EN NIEUWE COLLECTIES. WAT MOET IK DOEN?

Wij zijn blij te horen dat je met ons in contact wil blijven! Je kan dit doen door het nieuwsbrief formulier in te vullen. Nadat je ons jouw e-mail heb doorgegeven, houden wij je op de hoogte van komende collecties en evenementen.

IN WELKE LANDEN KAN IK ONLINE WINKELEN?

Op dit moment leveren wij in België en Nederland.